Dětská rádia na Pigy.cz

Dostaňte se po porodu do formy – cvičte s miminkem

Tipy, nápady, soutěže a recepty pro chytré děti
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Přemýšlíte, jak se po porodu vrátit do své původní velikosti? To, že máte miminko, neznamená, že si nemůžete zacvičit. Naopak. Cvičte s miminkem a zažijte hezké společné chvilky. Přinášíme několik cviků, které posílí břišní svalstvo i s mimčem na palubě.

Sdílej článek

Tipy, nápady, soutěže a recepty pro chytré děti
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Jste venku na pohodové procházce s kočárkem a na nedaleké lavičce dělá jiná maminka sklapovačky, které střídá s během a u toho před sebou tlačí kočárek. Vrátíte se domů motivovaná k vlastním fyzickým výkonům, ale nevíte, jak začít, když celý den skáčete kolem toho malého uzlíku štěstí a nemáte ani čas si umýt vlasy. Vyzkoušejte s námi jednoduché cviky, po kterých bude vaše bříško vypracovanější než před těhotenstvím.

1. Sklapovačky

  1. Lehněte si zády na zem s nohama nataženýma před sebou. Položte si na ně miminko na bříšku, hlavou směrem k vám.
  2. Zvedněte hlavu, ramena a nohy ze země, miminko si tak na lýtkách přiblížíte víc k sobě.
  3. Vydržte v této pozici 10 sekund.
  4. Cvičení opakujte 15–20 krát.

2. Motýlek

  1. Lehněte si zády na zem a mimčo si posaďte na spodní část břicha.
  2. Zvedněte hlavu a ramena ze země a zatněte břišní svaly.
  3. Následně zvedněte nohy ze země a miminko si držte uprostřed těla, nohy mu dodávají oporu.
  4. Jestli si chcete cvik ztížit, podržte dítě za ruce a roztahujte nohy od sebe.
  5. Nádech při roztahování, výdech při stahování nohou k sobě.

3. Posilování rukou

  1. Lehněte si zády na zem nebo se rovně posaďte.
  2. Chytněte miminko pod ramínky a zvedněte ho nad hlavu, následně položte těsně nad nohy nebo nad zem.
  3. Cvičení opakujte 5–10 krát.

4. Létání

  1. Položte miminko na podložku vedle sebe a zaujměte polohu kočky (klekněte si a opřete se o ruce).
  2. Pomalu zvedněte pravou nohu a natáhněte ji za sebe tak, aby byla vodorovně s podlahou.
  3. Zvedněte levou ruku, i ta by měla být ve vodorovné pozici.
  4. Vydržte 6 vteřin a vyměňte strany.
  5. Cvičení opakujte 5 krát na každou stranu.

 

_tip_

Napište nám

Máte zajímavý recept? Tip na akci? Náměty, které by Pigymámu zajímaly? Napište nám je! A můžete se stát redaktorkou Pigymámy!

Sdílej článek

Povězte nám svůj názor