
Svět kolem zešílel. Ale všechno těžké a zlé překonáme, když budeme spolu, když se podržíme a nezůstaneme sami. Pokud to cítíte stejně jako my, pošlete toto poselství dál. Věříme, že lidem dodá sílu.
Sdílej článek
Pět mikropříběhů, které se uzavírají v jednom harmonickém celku a k jejichž vyprávění není třeba slov. Takový je citlivý černobílý spot v režii Jiřího Mádla, který v aktuální situaci mezi lidmi rezonuje čím dál, tím víc.
„Když budeme držet spolu, zvládneme všechno. Chceme dodat lidem sílu a pozitivní myšlení,“ představuje sdělení nového televizního spotu Rodinného pivovaru Bernard spolumajitel Stanislav Bernard. „V minulosti jsme poukazovali na různé absurdity a vzkazovali jsme lidem, ať se drží. Jenže teď už svět v mnoha ohledech doslova zešílel, a tím nemyslím jen důsledky epidemické situace. Je třeba se tomu postavit, pozitivně, společně. Proto změna z držte se na držme se“.