Dětská rádia na Pigy.cz

Populární jogínské polohy během těhotenství

Tipy, nápady, soutěže a recepty pro chytré děti
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Těhotenství dokáže zatočit s každou ženou. Kromě nedočkavosti, ať už je maličké na světě, se ženy potýkají i s mnoha tělesnými a psychickými změnami. Přibírají na váze, bolí je hlava, nálada je jako na horské dráze. S některými z těchto problémů může pomoci těhotenská jóga. Je to skvělý způsob, jak tělo zrelaxovat.

Sdílej článek

Tipy, nápady, soutěže a recepty pro chytré děti
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Díky těhotenské józe se udržíte fit, a dokonce vám zvedne i náladu. Pokud vám nebrání vážnější zdravotní rizika a squash nebo běh není nic pro vás, vyzkoušejte několik základních a oblíbených pozic. Ovšem pokud vám jsou některé cviky nepohodlné nebo cítíte bolest, okamžitě přestaňte.

Protahování v bojovníkovi I.

 

  1. Postavte se rovně a zakročte jednou nohou daleko dozadu za sebe. Chodidlo zadní nohy vytočte o 45–60 stupňů do strany. Přední nohu pokrčte. Boky vytočte do strany.
  2. Pokud je přední noha pravá, opřete si o stehno předloktí pravé ruky.
  3. Levou ruku zvedněte nad hlavu a pomalým úklonem do strany protahujte levý bok.
  4. Vydržte několik vteřin nebo dokud je vám to příjemné. Vraťte se postupně do pozice ve stoje s chodidly u sebe a opakujte na druhou stranu.

Poloviční motýlek

  1. Posaďte se pohodlně na zem a protáhněte si nohy.
  2. Pravou nohu ohněte v koleni a posuňte její chodidlo co nejvýše ke stehnu levé nohy. Chodidlo je stále položené na zemi.
  3. Pravou ruku položte na koleno levé nohy a levou rukou obejměte prsty na této noze.
  4. S výdechem postupně klesejte tělem k podlaze až se dotknete pravou rukou prstů na chodidle.
  5. Vydržte několik dechů a vyměňte strany.

Židle


Tato pozice protáhne stehenní svaly a oblast pánevního dna.

  1. Postavte se rovně, chodidla k sobě.
  2. Pokrčte nohy v kolenou.
  3. Ruce spojte před sebou dlaněmi k sobě a s nádechem je dejte nad hlavu.
  4. Pokud se cítíte v pozici jistě, přeneste chodidla na špičky.
  5. Vydržte několik dechů a pak se narovnejte.

Rotace

Tato pozice pomůže uvolnit a jemně zmasírovat oblasti nohou, rukou, krku a páteře, stejně tak jako orgány v dolní polovině těla.

  • Posaďte se a protáhněte si ruce a nohy.
  • Nohy poskládejte do zkříženého sedu.
  • Hluboce se nadechněte a při výdechu rotujte tělem na pravou stranu.
  • Pravou ruku položte na konečky prstů co nejdále za sebe.
  • Levou rukou se chytněte za pravé koleno.
  • Ujistěte se, že při rotaci nezvedáte nohy ani hýždě z podlahy.
  • Vydržte na několik nadechnutí a prohoďte strany.

 

_tip_

Napište nám

Máte zajímavý recept? Tip na akci? Náměty, které by Pigymámu zajímaly? Napište nám je! A můžete se stát redaktorkou Pigymámy!

Sdílej článek

Povězte nám svůj názor