Konečně vypadnul ten otrapa, bude tu teď chvíli, než se probudí děti, svatej klid. Tak, co teď? Teď byrokracie! Přečtěte si další díl zábavných příhod učitele z mateřské školky.
Sdílej článek
Třídnice; zkontrolovat seznam, kdo zaplatil divadlo; napsat si svůj příchod a odchod; vyndat diagnostiku dětí a zase ji zandat, protože po tom dnešním dopoledni by každý dostal akorát dislike.
Vyhodnotit Plán pedagogické podpory pro Románka, protože prostě nejde, aby toho ve školce nechal víc, než si odnese (myšleno k obsahu trávicí soustavy); upravit Plán pedagogické podpory pro Mirečka, protože intervence v podobě kroužkové košile nepomohla; upravit Plán pedagogické podpory pro Daliborka, protože říct, že má obě ruce levé, by byl přehnaný eufemismus; nově sepsat Plán pedagogické podpory pro Davídka, protože jeho obsese vodou je nenormální; sepsat Plán pedagogické podpory pro Dana, protože říct za den jedno slovo nestačí; sepsat Plán pedagogické podpory pro Ľubicu, pretože sa musí naučiť hovoriť po česky, do keľu!
Sepsat Plán pedagogické podpory pro Leničku, protože strkat hlavu do záchodu a ochutnávat kameny neodpovídá jejímu věku; sepsat Plán pedagogické podpory pro Zdeněčka, jehož posedlost dobrým vzhledem je na hranici paranoie; zahodit Plány pedagogických podpor pro Taiwana a Ruslana, jelikož kde nic není, ani smrt nebere – ti dva se pošlou rovnou do poradny…
_tip_
Napsat lístek na nástěnku pro rodiče, že pojedeme za čtrnáct dní na výlet do zoo – už při té představě se o Karolínu pokoušejí mdloby; zapsat si do Profesního portfolia informace z posledního semináře, (mimochodem skvělého), na téma čtenářská pregramotnost s lektorkou Evou Rybárovou; evaluovat poslední téma do Třídního vzdělávacího programu a začít přemýšlet nad obsahem a cíli tématu následujícího.
Napsat lístek na nástěnku ohledně nabídky focení; napsat lístek na nástěnku ohledně možnosti zakoupení omalovánek pro dobročinný fond; napsat do Knihy úrazů včerejší zranění Mirečka, když se mu nepodařilo proběhnout stromem; napsat lísteček ředitelce ohledně Přesunu pracovní doby, že Karolína zítra přijde o čtvrt hodiny déle; vypsat dovolenku; vypsat si Propustku k lékaři; připravit cesťák na výlet do zoo; zapsat výlet do seznamu výletů; napsat lísteček do kuchyně, že v den výletu budeme potřebovat svačinu zabalit s sebou; napsat poznámku, že s tím chrapounem musíme zítra sepsat podklady pro Pololetní evaluaci třídy. Co tam máme dál?
Napsat na Správu technologií, že nám zase nejde interaktivní tabule; vypsat seznam pomůcek, které potřebujeme z papírnictví; začít s inventarizací majetku třídy, jehož seznam čítá pouhé čtyři stovky položek včetně šablonek na obkreslování, tiskátek a umělého ovoce do kuchyňky; nalinkovat docházku dětí na další měsíc; napsat do kalendáře datum výletu do zoo; připravit návrhy nápadů, jak vyšperkovat oslavu výročí založení školky, které se přednesou na poradě. Vsadím se, že jsem ještě na něco určitě zapomněl…